Rapidlibrary
Mp3 Music
Pdf Ebooks
Lyrics
Music Download
Free mp3 downloads
Download mp3 for free:
The Pussycat Dolls - Don't Cha.mp3

   Download

Pussycat Dolls - Don t Cha.MP3.mp3

 For Free
Song: Don't Cha
Artist: The Pussycat Dolls
Album:
Duration: 00:03:57
Year:
Size: 5.55 Mb
Genre: Other
Bitrate: 192
Frequency: 44
File Extension: .mp3
Domain: www.gaycove.com

Artist Related Songs:
1.  The Pussycat Dolls - Hush Hush.mp3
size: 11.8 Mb   duration: 00:05:02 
2.  The Pussycat Dolls - Jai Ho.mp3
size: 9.34 Mb   duration: 00:03:59 
3.  The Pussycat Dolls - When I Grow Up.mp3
album: When I Grow Up - Single  size: 7.8 Mb   duration: 00:04:02 
4.  The Pussycat Dolls - Buttons.mp3
album: PCD  size: 5.68 Mb   duration: 00:03:46 
5.  The Pussycat Dolls - Stickwitu.mp3
album: PCD  size: 5.16 Mb   duration: 00:05:30 
6.  The Pussycat Dolls Feat. Snoop Dogg - Loosen Up My Buttons.mp3
size: 3.96 Mb   duration: 3min 51sec 
7.  The Pussycat Dolls - Bad Girl.mp3
album: OST Confessions of a Shopaholic  size: 4.56 Mb   duration: 00:02:26 
8.  The Pussycat Dolls - Top Of The World.mp3
album: www.mp3.uz/singles  size: 5.28 Mb   duration: 00:03:13 
9.  The Pussycat Dolls - I Don't Need A Man.mp3
album: PCD  size: 6.12 Mb   duration: 00:03:39 
10.  [7ba.ru]The Pussycat Dolls - Jai Ho.mp3
size: 5.91 Mb   duration: 00:03:36 
11.  The Pussycat Dolls - Flirt.mp3
album: PCD  size: 2.67 Mb   duration: 00:02:51 
12.  The Pussycat Dolls - Don't Cha.mp3
album: TBD  size: 5.85 Mb   duration: 00:03:34 
13.  The Pussycat Dolls Feat. Snoop Dogg - The Pussycat Dolls Feat[1]. Snoop Dogg - Buttons Remix Prod. By Scott Storch 2006 Djayyo.mp3.mp3
size: 3.53 Mb   duration: 00:03:46 
14.  The Pussycat Dolls - Button.mp3
album: Remixed & Remaked  size: 3.2 Mb   duration: 00:02:44 
Last MP3 Downloads:
Minnie Riperton - Loving you.mp3
PPK - Resurrection.mp3
Peter Paul and Mary - Blowing in the wind.mp3
Peter Paul and Mary - Light one candle.mp3
Romantic Saxofon - Joshua Redman & Pat Metheny - Tears In Heaven.mp3
Paul and Mary Peter - Leaving On A Jet Plane.mp3
Saint-Exupéry - AudioBook - Livre audio - - Le Petit Prince - Jean-Louis Trintignant.mp3
01 - jamiroquai-runaway.mp3
Amr Diab - Tamally Maak.mp3
Rush - Working Man.mp3
Csk Zenekar - / Most mlik pontosan....mp3
Lucky Ali [Songs.PK] - Nahi Rakhta Dil Mein Kuch - ww.mp3
Steve Vai - Burning Rain.mp3
Sub Focus - Could This Be Real.mp3
AudioFilemagazine.com - FEED by M.T. Anderson, read by David Aaron Baker, John Beach, Josh Lebowitz, Tara Sands, Anne Twomey.mp3
Copy Con - Jó Buli Van.mp3
Ahmad Zahir-AhmadZahirWorld.Com - Dar-Konje-Delam.mp3
Lionel Richie - Hello.mp3
Natalie Cole - A Smile Like Yours.mp3
Glenn Miller Band - In the Mood.mp3
Download: The Pussycat Dolls - Don't Cha.mp3

Please enter code to download mp3


Possible lyrics for this song
[Busta Rhymes]
OK (ahh)
Yeah (ahh)
Oh, we about to get it just a lil hot and sweaty in this mu'fucka (oh, baby)
Ladies let's go (uhh)
Soldiers let's go (dolls)
Let me talk to y'all and just you know
Give you a little situation... listen (fellas)

[Buster Rhymes]
Pussycat Dolls
Ya see this shit get hot
Every time I come through when I step up in the spot (are you ready)
Make the place sizzle like a summertime cookout
Prowl for the best chick
Yes I'm on the lookout (let's dance)
Slow banging shorty like a belly dancer with it
Smell good, pretty skin, so gangsta with it (oh, baby)
No tricks only diamonds under my sleeve
Gimme the number
But make sure you call before you leave

[Pussycat Dolls]
I know you like me (I know you like me)
I know you do (I know you do)
That's why whenever I come around
She's all over you (she's all over you)
I know you want it (I know you want it)
It's easy to see (it's easy to see)
And in the back of your mind
I know you should be on with me (babe)

[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?
Don't cha?
Don't cha?
Don't cha wish your girlfriend was wrong like me?
Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha?
Don't cha?

Fight the feeling (fight the feeling)
Leave it alone (leave it alone)
'Cause if it ain't love
It just ain't enough to leave my happy home (my happy home)
Let's keep it friendly (let's keep it friendly)
You have to play fair (you have to play fair)
See I don't care
But I know she ain't gonna wanna share

[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?
Don't cha?
Don't cha?
Don't cha wish your girlfriend was wrong like me?
Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha?
Don't cha?

[Busta Rhymes]
OK, I see how it's goin' down (ahh, don't cha)
Seems like shorty wanna little menage pop off or something (let's go)
Well let me get straight to it
Every broad wan watch a nigga when I come through it
It's the god almighty, looking all brand new
If shorty wanna jump in my ass then vanquish
Looking at me all like she really wanna do it
Tryna put it on me till my balls black an blueish
Ya wanna play wit ah playa girl then play on
Strip out the Chanel
And leave the lingerie on
Watch me and I'mma watch you at the same time
Looking at ya wan break my back
You're the very reason why I keep a pack ah the Magnum
An wit the wagon hit chu in the back of tha magnum
For the record, don't think it was something you did
Shorty all on me cause it's hard to resist the kid
I got a idea that's dope for y'all
As y'all could get so I could hit the both of y'all

[Pussycat Dolls]
I know she loves you (I know she loves you)
I understand (I understand)
I'd probably be just as crazy about you
If you were my own man
Maybe next lifetime (maybe next lifetime)
Possibly (possibly)
Until then old friend
Your secret is safe with me

[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?
Don't cha?
Don't cha?
Don't cha wish your girlfriend was wrong like me?
Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha?
Don't cha?
Search tags: The Pussycat Dolls Don't Cha mp3 download
The Pussycat Dolls songs
Don't Cha mp3

Song Related MP3s:
1.  Pussycat Dolls - Don't Cha.mp3
size: 5.58 Mb   duration: 00:03:58 
2.  Pussycat Dolls - Don't Cha.mp3
size: 5.58 Mb   duration: 00:03:58 
3.  The Pussycat Dolls - Don`t Cha Feat. Busta Rhymes.mp3
album: PCD  size: 6.21 Mb   duration: 00:04:25 
4.  compil ludo - Don't Cha - Clean.mp3
album: TBD  size: 5.85 Mb   duration: 00:03:34 
5.  The Pussycat Dolls - Don't Cha.mp3
size: 5.55 Mb   duration: 00:03:57 
6.  compil ludo - Don't Cha - Clean.mp3
album: TBD  size: 5.85 Mb   duration: 00:03:34 
7.  Madeline Adams - What The Devil Don't Know Won't Hurt Him.mp3
album: The Bike Barn 6/22/05  size: 5.98 Mb   duration: 00:04:22 
8.  Gavin DeGraw - I Don't Wanna Be.mp3
size: 3.23 Mb   duration: 00:03:27 
9.  Michael Jackson - Don't Stop 'til You Get Enough.mp3
album: Number Ones  size: 3.67 Mb   duration: 00:03:55 
10.  Simple Minds - Don't You.mp3
size: 3.98 Mb   duration: 00:04:15 
11.  Norah Jones - Don't Know Why.mp3
album: Come Away With Me  size: 2.91 Mb   duration: 00:03:06 
12.  3OH!3 Feat. Kid CuDi - Don't Trust Me.mp3
album: www.TheBurningEar.com  size: 3.75 Mb   duration: 00:03:12 
13.  Bobby McFerrin - Don`t Worry Be Happy.mp3
album: Romantic Collection - Disco 2  size: 6.63 Mb   duration: 00:04:43 
14.  The Black Eyed Peas - Don't Phunk With My Heart.mp3
album: Monkey Business  size: 5.6 Mb   duration: 00:03:59 
15.  Simply Red - If You Don't Know Me By Now.mp3
album: Greatest Hits  size: 3.14 Mb   duration: 00:03:21 
16.  Jermaine Stewart - We Don't Have To Take Our Clothes Off.mp3
album: Now 1986  size: 2.13 Mb   duration: 00:04:32 
17.  ATB - I don't wanna Stop.mp3
album: Trance Voices Vol.7  size: 4.97 Mb   duration: 00:03:32 
18.  Dido - Don't Believe In Love.mp3
album: Don't Believe In Love  size: 16.6 Mb   duration: 00:07:05 
19.  Madison Avenue - Don't Call Me Bay.mp3
album: http://www.dancefloormayhem.com/  size: 5.86 Mb   duration: 00:04:10 
20.  Guns 'N' Roses - Don't Cry.mp3
album: Use Your Illusion 1  size: 4.45 Mb   duration: 00:04:45 
Last 10 MP3 Searches:
korn twisted transistor   the diner   tu ka sagar hai   super freak rick james   csk zenekar most mlik pontosan   love rollercoaster   succubus   fingathing music to watch aliens by   elvis presley   angel elvis  
 
Disclaimer mp3.rapidlibrary.biz © 2010 webmaster[A T]rapidlibrary.biz Rapidlibrary.biz Mp3 Music Ebooks Lyrics